bakul2011.com

"apa yang dilihat, itu yang dibaca"

Cara buat anak dengan mudah ?

Assalamualaikum

Cara buat anak dengan mudah dan cepat ?

Erkkk, apa punya tajuk yang ikaa melalut nie kan. Buat anak memang senang tapi nak jaga anak uhhhh, susah kot. Orang tua, ada selalu kata kat anak perempuan dia

" Bela kambing sekandang, lebih senang dari bela ang ( anak perempuan ) seorang "

Aippp, yang duk samakan kambing dengan orang kenapa pulak?

Ohhh, sebenarnya perumpamaan itu menunjukkan, yang mana anak perempuan lebih susah untuk dijaga berbanding anak lelaki, tambah-tambah di alam remaja, aishhhhh, harap korang yang membaca nie, senang dijaga la ye.

Ini bukan entry 18pl yang berunsur s*ks ye, tapi hanya sekadar lawak jenaka, tak masuk dek akal pun hah, xpercaya cuba tengok nie.

Cara buat anak dengan mudah ?


Hah, mudahkan?


Hahahahaha, mudahkan cuma pam angin sampai kembung, tunggu meletup, dah dapat baby. Dilarang melakukannya di rumah ye adik-adik sekalian. Japppp~ jangan lupa tengok Review 10 rakan blogger pagerank 1 nie.

Selamat membaca by Ikaa ~
18 Komentar untuk "Cara buat anak dengan mudah ?"

kalau macm ni la,, muja pun nak sekarang jugak,, haha

@Nurmujahidah Ismail aippp dh pesan tue, dilarang melakukannya dirumah...hahahaha

seminit je bleh dapat anak.hehe

@hnahdy ank tue datang dr mn pn xtw...hihi

haha mcm buat anak gaya drive thru lak haha meletup tuu

kalau snang camni , tiap2 hari nak buat anak ni.. hahaha

woooooow nk wat anak tiap2 hari?? usihhh

Hahaha..kalau camni..ramai la anak ..kihkih

x aci..kena usaha paling maksima untuk dpt anak..hehe

senang la gitu..pam angin je..huk3...

ramai x sanggup tgk video saat2 kelahiran bayi..tapi ramai yg sanggup tgk video cara membuat bayi..

ahahahahha... ingat untung jek blh atas angin???? dapat anak atas angin pon blh... ekeke

Terima kasih untuk komen yang berharga anda, datang lagi.

 
Copyright © 2014 bakul2011.com - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info